02 Haziran 2015

Windows 10 Technical Preview Sürümü - Lumia 525



Cihaz Sürümü ve Diğer Bilgileri

  


Kaydedilen Telefon Lumia 525 RM-998'dir. Şu an kullanmakta olduğum Windows 10 Technical Preview Sürümü görsel anlamda güzel dursa ama Windows Phone 8.1'e göre hantal. Önizleme sürümü olduğu için ciddiye almıyorum ama Windows 10 Technical Preview Sürümüne geçmeyi düşünen arkdaşlara tavsiye etmiyorum.
-Ben şuan Lumia Recovery Tool ile Windows Phone 8.1'e geri dönmeyi denedim ama dönedim. Windows 10 Technical Preview Sürümü kararlı sürüme geçene kadar sabredin :D

Ne olursa olsun Windows'tan vazgeçmem :D









İlk Olarak Başlangıç




Ayarlar Menüsü







Bildirim Çubuğu ve Uygulama Geçişleri







Kişiler ve Telefon




























Alarm ve Saat

 








Mağaza Beta








Mesajlaşma






File Explorer ( dosya yöneticisi )








Hesap Makinesi






Galeri ve Kamera